Kaikki blogikirjoitukset

TIEDOTE: UPTO OSTI THOMENIUS FILMSIN LIIKETOIMINNAN

Pasi Anttila Pasi Anttila | 27.3.2017 9:33:04

Upto vahvisti videotuotanto-osaamistaan ostamalla Thomenius Filmsin liiketoiminnan.
Lue lisää

LIIAN KIRKASTA MAINONTAA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 6.10.2016 8:00:00

Korkeimman hallinto-oikeuden päätös koskien Kaarinan LED screeniä:
Lue lisää

GO BIG OR GO HOME — 6 VINKKIÄ SCREENMAINOKSEN SUUNNITTELUUN

Taina Ruokolainen Taina Ruokolainen | 18.8.2016 8:30:00

Digitaalisilla pinnoilla mainostaminen on näyttävää ja tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet erilaisten sisältöjen käyttöön. Voit hyödyntää mainoksissasi kuvaa, videota, animaatiota ja joissain paikoissa jopa ääntä.1. Viestin sisäistäminen
Lue lisää

AJASTUKSILLA VAIHTELEVUUTTA JA AJANKOHTAISUUTTA SCREENMAINONTAAN

Taina Ruokolainen Taina Ruokolainen | 16.8.2016 8:30:00

Monilla screeneillä pyöritetään mainoskarusellia, joka muodostuu mainospaikoista. Yhdelle mainospaikalle voi ajastaa useamman mainoksen samanaikaisesti esitykseen. Yksi mainos näkyy mainospaikalla aina yhden karusellin kierroksen ajan, jonka.
Lue lisää

ODOTETTAVISSA TIHENTYVÄÄ RESOLUUTIOTA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 10.6.2016 15:28:52

Vielä muutama vuosi sitten ulos asennettavissa LED screeneissä suosituin pikseliväli oli P16, P20 tai P25 (pikselien väli toisistaan millimetreissä). Nykyään enää harvoin asennetaan näin harvaresoluutioisia screenejä. Toki erittäin suurissa.
Lue lisää