Kaikki blogikirjoitukset

KUNTASCREEN – 6 VINKKIÄ MITEN HYÖDYNTÄÄ LED SCREENIÄ KUNTAMARKKINOINNISSA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 25.1.2018 9:37:23

Markkinointi ja tiedottaminen on siirtynyt digitaalisiin medioihin jo lähes täysin. Edelleen kuitenkin lähes jokaisessa kunnassa tuloväylillä ja kuntakeskuksissa on kiinteitä mainostauluja, joissa kunnan nimikkoslogan on esillä hienon kuvan.
Lue lisää

4 VINKKIÄ ALOITTELEVALLE ULKOMAINOSTAJALLE

Karri Mutkala Karri Mutkala | 11.7.2017 15:04:21

Suurten digitaalisten mainospintojen lisääntyessä ja yleistyessä katukuvassa, on hyvä listata muutama avainasia aloittelevalle ulkomainostajalle.1. Ajankohtaisuus
Lue lisää

NÄYTTÖVIESTINTÄ ON ELINTÄRKEÄ OSA KAUPPAKESKUSTA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 29.5.2017 11:01:29

Lähivuosina valmistuu useita suuria kauppakeskuksia ympäri Suomen kasvukeskuksia. Oletusarvot kävijämääristä ovat suuret ja jokainen keskus hakee jotain omaleimaista, jolla erottua muista keskuksista.
Lue lisää

KERRO ASIAKKAALLESI MITÄ KANNATTAA OSTAA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 4.5.2017 14:48:19

Kauppiaat, keskusliikkeet ja muut isoja asiakasmääriä haalivat toimijat ostavat tai vuokraavat jättimäisiä alueita kauppapaikkaansa varten. Yli puolet näistä on käytännössä tuottamatonta parkkipaikkaa, jossa vaeltaa ihmisiä lompakot pullollaan.
Lue lisää

MITEN SINÄ HALUAT OSTAA?

Lauri Hänninen Lauri Hänninen | 1.11.2016 8:29:00

Nykyään on paljon puhetta siitä, miten ostokäyttäytyminen on muuttunut. Taloyhtiössäni alkanut putkiremontti ja sitä edeltänyt urakoitsijoiden kilpailutus vahvisti käsitystäni siitä, miten asioita halutaan ostaa: Tarjous halutaan ainoastaan.
Lue lisää

TIEDOTE: NÄYTTÖVIESTINNÄSTÄ ASKEL TERVEYSPALVELUIDEN JA OPPILAITOSTEN DIGILOIKKAAN

Reima Väyrynen Reima Väyrynen | 17.10.2016 9:38:14

Uudet sähköiset asiakasviestinnän ratkaisut tekevät tuloaan julkisiin palveluihin. Pian esimerkiksi tieto terveyskeskusten jonotustilanteesta voisi näkyä suoraan asiakkaille terveyskeskusten infonäytöillä, tai sen voisi saada jopa kännykkään.
Lue lisää

LIIAN KIRKASTA MAINONTAA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 6.10.2016 8:00:00

Korkeimman hallinto-oikeuden päätös koskien Kaarinan LED screeniä:
Lue lisää

LED SCREEN: PENNIN SÄÄSTÖLLÄ TONNIN VAHINKO

Karri Mutkala Karri Mutkala | 4.10.2016 8:00:00

Harkitsetteko LED screenin hankintaa? Ennen varsinaista päätöstä kannattaa perehtyä huolella, mitä screeniltä halutaan ja mistä näytöissä on varsinaisesti kyse.
Lue lisää

MITEN LÄHTEÄ LIIKKEELLE LED SCREEN -HANKINNASSA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 20.9.2016 8:00:00

LED screenien kysyntä on kasvanut merkittävästi viimeisen parin vuoden aikana. Yrityksillä on tarve digitalisoida omaa viestintäänsä. Hankintaa suunniteltaessa on tärkeää olla tietoinen potentiaalisen screen-toimittajan aiemmista toteutuksista ja.
Lue lisää

LED VAI PRINTTI?

Karri Mutkala Karri Mutkala | 5.7.2016 9:00:00

Kun harkitaan ns. kodin ulkopuolista mainontaa, vaihtoehtoina ovat kiinteät juliste- ja lakanamainokset tai nopeasti yleistyneet LED screen -pinnat. LED screenit mielletään usein kalliiksi investoinniksi, mutta pitkässä juoksussa ne osoittavat.
Lue lisää

TIENVARSIMAINONNAN VAPAUTUS - HELPOTUSTA LUPA-ASIOIHIN

Karri Mutkala Karri Mutkala | 1.7.2016 13:22:21

29.6.2016 vahvistettiin uusi maantie- ja ratalain muutos (astuu voimaan 15.8.2016), johon liittyi yrityksemme näkökulmasta odotettu ja tärkeä muutos. Tässä suora lainaus liikenne- ja viestintäministeriön verkkosivuilta.Elokuun 15. päivänä voimaan.
Lue lisää

HALPAA VAI KALLISTA?

Karri Mutkala Karri Mutkala | 16.6.2016 8:30:00

Suurien LED- toteutusten kohdalla puhutaan aina isohkoista rahasummista. Olen aiemmissa kirjoituksissa avannut, mitkä kymmenet asiat tulee ottaa huomioon ja mitkä seikat vaikuttavat hinnoitteluun, joten yksityiskohtiin en pureudu tässä.
Lue lisää