Kaikki blogikirjoitukset

NÄYTTÖVIESTINTÄ ON ELINTÄRKEÄ OSA KAUPPAKESKUSTA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 29.5.2017 11:01:29

Lähivuosina valmistuu useita suuria kauppakeskuksia ympäri Suomen kasvukeskuksia. Oletusarvot kävijämääristä ovat suuret ja jokainen keskus hakee jotain omaleimaista, jolla erottua muista keskuksista.
Lue lisää

HALPAA VAI KALLISTA?

Karri Mutkala Karri Mutkala | 16.6.2016 8:30:00

Suurien LED- toteutusten kohdalla puhutaan aina isohkoista rahasummista. Olen aiemmissa kirjoituksissa avannut, mitkä kymmenet asiat tulee ottaa huomioon ja mitkä seikat vaikuttavat hinnoitteluun, joten yksityiskohtiin en pureudu tässä.
Lue lisää

PÄÄLLE LIIMATTUA NÄYTTÖVIESTINTÄÄ

Karri Mutkala Karri Mutkala | 14.6.2016 8:00:00

Modernin kauppakeskuksen suunnittelussa otetaan tänä päivänä hyvin huomioon avaruus, kulkemisen helppous, suuret atriumit, kaunis väritys, päivänvalon oikeanlainen heijastuminen pintoihin tiettyinä vuorokaudenaikoina, laadukkaat materiaalit,.
Lue lisää

KENELLE HYÖTY KAUPPAKESKUKSEN DIGITAALISISTA MAINOSPINNOISTA?

Karri Mutkala Karri Mutkala | 10.6.2016 9:57:10

Kauppakeskusten mainospaikat digitalisoituvat nopeasti. Kokemustemme mukaan voidaan todeta, että usein hankinnan perusteita ei ole pohdittu perinpohjaisesti. Hankintoja ohjaa usein lupaukset suurista mainostuotoista ja lupausten perusteella.
Lue lisää

NÄYTTÖVIESTINTÄPROJEKTIN SUUNNITTELU

Lauri Hänninen Lauri Hänninen | 9.5.2016 14:29:22

Näyttöviestintäprojektin suunnittelu on toteutuksen onnistumisen, arjen sujuvuuden sekä jatkokehityksen kannalta erityisen tärkeä vaihe. Perinteisen Digital Signage -projektin suunnittelu sisältää tavoitteiden ja toiminnallisuuden määrittelyn,.
Lue lisää