Kaikki blogikirjoitukset

KUNTASCREEN – 6 VINKKIÄ MITEN HYÖDYNTÄÄ LED SCREENIÄ KUNTAMARKKINOINNISSA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 25.1.2018 9:37:23

Markkinointi ja tiedottaminen on siirtynyt digitaalisiin medioihin jo lähes täysin. Edelleen kuitenkin lähes jokaisessa kunnassa tuloväylillä ja kuntakeskuksissa on kiinteitä mainostauluja, joissa kunnan nimikkoslogan on esillä hienon kuvan.
Lue lisää

4 VINKKIÄ ALOITTELEVALLE ULKOMAINOSTAJALLE

Karri Mutkala Karri Mutkala | 11.7.2017 15:04:21

Suurten digitaalisten mainospintojen lisääntyessä ja yleistyessä katukuvassa, on hyvä listata muutama avainasia aloittelevalle ulkomainostajalle.1. Ajankohtaisuus
Lue lisää

KERRO ASIAKKAALLESI MITÄ KANNATTAA OSTAA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 4.5.2017 14:48:19

Kauppiaat, keskusliikkeet ja muut isoja asiakasmääriä haalivat toimijat ostavat tai vuokraavat jättimäisiä alueita kauppapaikkaansa varten. Yli puolet näistä on käytännössä tuottamatonta parkkipaikkaa, jossa vaeltaa ihmisiä lompakot pullollaan.
Lue lisää

LIIAN KIRKASTA MAINONTAA

Karri Mutkala Karri Mutkala | 6.10.2016 8:00:00

Korkeimman hallinto-oikeuden päätös koskien Kaarinan LED screeniä:
Lue lisää

GO BIG OR GO HOME — 6 VINKKIÄ SCREENMAINOKSEN SUUNNITTELUUN

Taina Ruokolainen Taina Ruokolainen | 18.8.2016 8:30:00

Digitaalisilla pinnoilla mainostaminen on näyttävää ja tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet erilaisten sisältöjen käyttöön. Voit hyödyntää mainoksissasi kuvaa, videota, animaatiota ja joissain paikoissa jopa ääntä.1. Viestin sisäistäminen
Lue lisää

AJASTUKSILLA VAIHTELEVUUTTA JA AJANKOHTAISUUTTA SCREENMAINONTAAN

Taina Ruokolainen Taina Ruokolainen | 16.8.2016 8:30:00

Monilla screeneillä pyöritetään mainoskarusellia, joka muodostuu mainospaikoista. Yhdelle mainospaikalle voi ajastaa useamman mainoksen samanaikaisesti esitykseen. Yksi mainos näkyy mainospaikalla aina yhden karusellin kierroksen ajan, jonka.
Lue lisää

LED VAI PRINTTI?

Karri Mutkala Karri Mutkala | 5.7.2016 9:00:00

Kun harkitaan ns. kodin ulkopuolista mainontaa, vaihtoehtoina ovat kiinteät juliste- ja lakanamainokset tai nopeasti yleistyneet LED screen -pinnat. LED screenit mielletään usein kalliiksi investoinniksi, mutta pitkässä juoksussa ne osoittavat.
Lue lisää

TIENVARSIMAINONNAN VAPAUTUS - HELPOTUSTA LUPA-ASIOIHIN

Karri Mutkala Karri Mutkala | 1.7.2016 13:22:21

29.6.2016 vahvistettiin uusi maantie- ja ratalain muutos (astuu voimaan 15.8.2016), johon liittyi yrityksemme näkökulmasta odotettu ja tärkeä muutos. Tässä suora lainaus liikenne- ja viestintäministeriön verkkosivuilta.Elokuun 15. päivänä voimaan.
Lue lisää

KENELLE HYÖTY KAUPPAKESKUKSEN DIGITAALISISTA MAINOSPINNOISTA?

Karri Mutkala Karri Mutkala | 10.6.2016 9:57:10

Kauppakeskusten mainospaikat digitalisoituvat nopeasti. Kokemustemme mukaan voidaan todeta, että usein hankinnan perusteita ei ole pohdittu perinpohjaisesti. Hankintoja ohjaa usein lupaukset suurista mainostuotoista ja lupausten perusteella.
Lue lisää

SCREENMAINONNALLA VAIKUTAT LÄHELLÄ OSTOPÄÄTÖSTÄ

Pasi Anttila Pasi Anttila | 9.5.2016 14:27:41

Mainonnan kohdentaminen ja onnistunut sisältö ovat avainasemassa tuottavassa markkinointikampanjassa. Digitaalisilla pinnoilla mainostaja voi valita haluamansa mainospinnat ja toteuttaa visuaalisesti herättävää mainontaa.
Lue lisää