TEHOKKAIN TAPA KASVATTAA KESKIOSTOSTA

19.06.2017

Liikkeen sisällä tapahtuva markkinointiviestintä on tehokkain tapa kasvattaa keskiostosta. Asiakas on lähellä ostopäätöstä, jolloin on paras aika vaikuttaa tuomalla esiin tarjouksia, uutuuksia ja sesonkituotteita. 

Kun asiakas on jo sisällä, tälle on tehokkaampaa ja halvempaa markkinoida. Uusien ostoideoiden ja virikkeiden tarjoaminen asiakkaalle parantaa asiointikokemusta ja luo myös sinulle lisää bisnestä. Tarjoa kahvin kylkeen sämpylä tai vaikka koko aamiainen houkuttelevana pakettina. Asiointikokemus paranee, kun asiakkaalle tarjotaan valmiita ehdotuksia. Ostamisen pitää olla asiakkaalle helppoa. 

Cafe Il Mondo Goodman

Perinteisten myymälämainosvälineiden; hinnastotaulujen ja tarjouskylttien tilalle ovat tulleet digitaaliset hinnastonäytöt, infonäytöt sekä -pylonit. Hinnastonäytöt ohjaavat parhaimmillaan asiakkaasi ostamaan haluttua tuotetta ja kasvatat keskiostosta huomattavasti. Näyttöviestintä tarjoaa visuaalisesti kiinnostavan ja tyylikkään kanavan markkinoida asiakkaillesi. Näyttöjä on helppoa päivittää verkon välityksellä ja ilme pysyy jatkuvasti brändisi mukaisena, kun hallintaportaaliin on tehty valmiit ulkoasut.

Ostokäyttäytymisen muutosta voidaan mitata esimerkiksi vilkkaimpana aikana. Mittaamalla saat arvokasta tietoa, minkälainen viestintä kasvattaa kassavirtaasi. Ostokäyttäytyminen vaihtelee asiakasryhmittäin, mutta näyttöviestinnän avulla pystyt viestimään useille asiakasryhmille myös yhtäaikaisesti.

Markkinoinnin seuranta on tärkeä osa onnistumista, jotta saat parhaan liiketoiminnallisen hyödyn näyttöviestinnästä. Lue, miten Cafe Il Mondo kasvatti kahvilan keskiostosta.

-Pasi Anttila- 

Intohimonamme on auttaa asiakkaitamme viestimään näytöillä ja saamaan niistä parhaan hyödyn irti.

Lataa infonäyttöjen hankintaopas:

New Call-to-action