ASIAKASTARINA: DIGITAALISELLA ULKOMAINONNALLA MYÖS ULKOPAIKKAKUNTALAISET LÖYTÄVÄT ERIKOISLIIKKEEN

11.04.2017

Siro alusasuliike on mainostanut yhtäjaksoisesti kauppapaikka Tavastilan LED-screeneillä jo vuodesta 2013 asti, jolloin Upto toteutti Tavastilaan kaksi 15m2 screeniä kauppapaikan yrittäjien ja muiden mainostajien käyttöön. Upto huolehtii screenien ylläpidosta ja mainosmyynnistä.

Kauppapaikan yrittäjälle Tavastilan screenit ovat täsmämedia, joilla ohjataan potentiaalinen asiakas tutustumaan tuotteisiin, palveluihin ja ajankohtaisiin tarjouksiin.

Mainonnan avulla liikkeen tunnettuus on kasvanut paikallisesti ja myös ulkopaikkakuntalaiset ovat löytäneet alusasuliike Siron. Siro on panostanut mainonnassa liikkuvaan kuvaan ja sisällöt myös vaihtuvat säännöllisesti, mikä pitää mainonnan vuodesta toiseen kiinnostavana.

Anne Kallio-Lehtimäki, Siro alusasuliikkeen yrittäjä, Kauppapaikka Tavastila

Tavastilan Jumboscreenit ovat ainutlaatuinen näyteikkuna. Toinen on fiksusti vilkkaan risteyksen kulmassa ja toinen näkyy aina moottoritien liittymän liikennevaloihin asti. Leditaulumainonnan ansiosta myös kaupungin ulkopuolelta asioimaan saapuvat ovat löytäneet liikkeemme paremmin. Vaihdamme aineistoja suhteellisen usein. Uskon, että se lisää katsojankin mielenkiintoa, kun samat mainokset eivät pyöri kuukaudesta toiseen. Annan tälle palvelulle valovoimaiset suositukseni.

Tutustu Upton tarjoamiin digitaalisiin mainospintoihin Mainoskaupassa:

SIIRRY MAINOSKAUPPAAN